EN DAG I JIMMIES LIV

Originalpublicerad 28:e jan 2016

12651323_10153464486318251_1770241527053477393_n

EN DAG I JIMMIES LIV

06.29 Ekot ringer. SD-are i Glimminge har sagt att muslimer offrar spädbarn till djävulen. Lägger på.
…………………………….
06.35 Expressen ringer. SD-are i Pajala påstår att muslimer har samma DNA som schimpanser. Lägger på.
…………………………….
06.47 Aftonbladet ringer. SD-are i Hyltebruk påstår att muslimer låg bakom 9/11. Hänvisar till wikipedia.
…………………………….
06.49 Anders Lindberg ringer och håller för näsan; låtsas vara Jomshof som vill ha med mig ut och ”knacka bög”… Jag håller för näsan och imiterar Virtanen tillbaka: ”Ska du med och boffa tändargas med Kokain Cantwell på Kvarnen ikväll?”. Lindberg lägger på.
…………………………….
06.53 DN ringer. SD-are i Skinnskatteberg dök upp på KF i Hitlermundering. Lägger på.
…………………………….
07.00 Ger upp och ställer mig i duschen. Funderar på om Färöarna ändå inte är ett alternativ. Taskigt väder men gott om blotplatser.
…………………………….
07.20 Kollar mail. Tobé, Arnholm, Ankarberg, m. fl hör av sig och försäkrar att de sympatiserar med allt vi säger men att läget är känsligt.
Ber oss hålla ut. Johan Forsell på Investor ber om nytt möte asap; låter orolig – behöver vi pengar…?
…………………………….
07.30 Kollar nattens sändningar av FOX News på nätet:
-Obama besökte knarkfinansierad voodookyrka vid hembesök i Kenya.
-Hillary Clinton i hemliga samtal med George Soros om att översvämma Europa med HIV-smittade nigerianer.
Mer nyheter!
-Avpixlat: flera avhuggna gethuvuden hittade bakom pizzeria
-Fria Tider: ”Här bajsar tiggaren i munnen på en pensionär i tunnelbanan!”
-Chang Frick på Nyheter Idag: ”Jag har läckta DN-mail där Wolodarski skriver till medicinalstyrelsen och kräver retoraktiv omskärelse av alla svenska män!”
Det rör på sig!
…………………………….
07.45. Plötslig låtidé! Sätter mig och tar ut ackorden vid pianot. Inte säker på titeln än men… gud bevare detta land… gud som haver Sverige kär… nånting ditåt… kan bli bra!!
Sms:ar Marcus Örn som blir eld och lågor; säger att han har några ”feta beats” i Garage Band som skulle passa ”grymt”. Känner hur jag svalnar…
…………………………….
08.00 Säpo hämtar i bepansrad Mercedes Maybach. Mot riksdagshuset i ilfart. Ber dem ta omvägen genom Vikingshill så att jag kan slå på högtalaren på taket och vråla ”ALLAHU AKHBAR!” några gånger.
Man klädd i golfbyxor kastar sig in under sin SUV.
Kvinna med lornjett och Bichon Frisé backar in i soptunna och ramlar. Säpokillarna fnissar.
…………………………….
08.30 Krismöte med Karlsson, Bieler och Jomshof. Jomshof vill boka Nitzer Ebb och Deutsch-Amerikanische Freundschaft till nästa kongress. Karlsson säger sig ha hittat ett ”hyfsat” Eddie Meduza-coverband. Bieler himlar sig.
…………………………….
09.00 Krismöte med Ramhorn och riksdagsgruppen.
Rykte går att Dinamarca ollar vår kopieringsmaskin när vi inte ser.
Ber dem prata med riksdagens säkerhetstjänst. Ramhorn gråtfärdig – tycker att Dinamarcas blick är ”otäck”.
Jag säger att han inte ska vika sig för mobbare.
Ofta mår de väldigt dåligt innerst inne.
…………………………….
09.15 Krismöte med SÄPO. Söder har börjat brevväxla med Theodore Kaczynski.
…………………………….
09.30 Intervju med Kamratposten.
…………………………….
10.00 Stöter på Löfven inne på herrtoan. Han stoppar tillbaka snoppen mitt i kisset och går därifrån med en stor Afrikakarta fram på brallorna. WFT…?
…………………………….
10.01 Kissar i lugn och ro.
…………………………….
10.02 Noterar att nån ritat en liten gubbe med tuschpenna på kaklet – precis där Stefan stod. Ser ut som en karikatyr på Arnstad. Det finns hopp.
…………………………….
10.15 Krismöte med Louise. Margareta hotar att läcka sexfilm till Aftonbladet. Bröllopsnatten (hennes).
…………………………….
11.00 Besök på Park Hotells ankomstboende i Täby.
Hamnar direkt i hätsk diskussion med ქეთევანი och ავთანდილი från Georgien. De anser att vi släpper in för många araber och afrikaner i Sverige. Musimbwa från Kongo lägger sig och varnar Sverige för att släppa in fler pygméer (tydligen är de ”orena”).
Bitvis högt tonläge men vi skiljs som vänner och alla tre försäkrar att de kommer att rösta på SD oavsett vad som händer.
…………………………….
12.00 Lunch i asylboendets matsal. Reporter och fotograf från DN frågar om de får ta bilder med mig och negerbarn i famnen. Inga problem.
Har tagit spruta för både Hepatit B och C. Gullig unge f.ö, men viskar ”Allahu Akbar” i mitt öra.
DN-reportern ler skadeglatt.
…………………………….
13.00 Tillbaka i riksdagshuset. Krismöte med Jomshof, Karlsson och Bieler. Karlsson gäspar och dräller snus på golvet. Dräng!
Bieler har bytt klänning sen sist.
Förskräckligt kärringmönster som vanligt.
Jomshof himlar sig.
…………………………….
13.57 Lindberg ringer och talar med elektronisk röstförvrängare. Låtsas vara Mattias som vill få med mig på ”safari” under Skanstullsbron. Finns ”många tält att elda” där. Räcker över telefonen till Mattias. Lindberg byter röst och låtsas vara jag. Ridå.
…………………………….
14.00 Deppar ihop. Inser att det här aldrig kommer att gå.
…………………………….
14.15 Låtidé! Sätter mig vid rese-synthen och tar ut ackorden. Får några vaga strofer i bakhuvudet… ship to Gaza… ship of fools… sailing on a sea of madness… only feeling total sadness… kan bli bra!!
…………………………….
14.45 Dinamarca nerbrottad vid kopieringsmaskinen av Ekeroth och Bylund. Båda två svårt rivna och får uppsöka akutvård. Säkerhetsdetaljen handfänglsar Dinamarca som sliter sig och flyr in på MP:s riksdagskansli där hon söker asyl.
…………………………….
15.15 Krismöte med Jomshof och Karlsson om Bielers klänningar.
…………………………….
15.30 Krismöte med Bieler och Jomshof om Karlssons musiksmak.
…………………………….
16.00 Krismöte med mig själv.
…………………………….
17.00 Krismiddag på Cent-Ofves Bar & Brasserie med Ian, Ingves, Annika Falkengren, Husky och Poker. Husky har hört rykte om att Romson är dement. Ingves beredd att koppla in Bilderberggruppen för att få bort Löfven.
…………………………….
19.00 Krisstrategimöte med Jomshof inför kvällens tevedebatt med S. Skvallret säger att S och MP har kastat stolar på varandra inne på regeringskansliet idag. Flera tjänstemän på statsrådsberedningen suicidala. Ygeman har setts köpa badsalt på plattan (av afrikan – givetvis…).
…………………………….
20.00 Krismöte hos terapeuten.
Berättar om återkommande mardröm där jag vaknar upp med Fridolins ansikte – som i FACE/OFF – och tvingas dricka hembränt maskrosvin och ligga runt med en massa lurvmurvor på Urkult.
Berättar även om tilltagande tvångstankar när jag står i plenisalens talarstol; vill skrika ”NEGERBOLL!!!!” – inte för att jag bryr mig om vad det kallas men bara för att se Romsons, Sjöstedts och Dinamarcas miner.
Go out with a bang, typ. Barnsligt, jag vet, men terapeuten säger att jag ska bejaka detta. Vill spela in det jag säger på band men jag tvekar.
…………………………….
21.00 Medverkar i sena Aktuellt.
Tjejerna i sminket säger att de tänker rösta på mig i extra valet. Bildproducenten säger samma sak. Liksom kameramännen och scriptan. Gralde blinkar förtroligt när vi möts i korridoren. Jag debatterar Ylva Johansson men hon är väck på rödvin och klimakteriehormoner, får inte fram en enda sammanhängande mening.
Anders Holmberg himlar sig utanför bild.
…………………………………
22.00 Hemma! Äntligen! Tar av kavajen, lättar på slipsknuten och brassar på med Wagners ”Die Walkürie” så att fönsterrutorna skakar och den lille skriker förskräckt i spjälsängen. Men det ska böjas i tid – det som krokigt ska bli…
………………………….
22.15 Louise kommer in på arbetsrummet och kräver quality time.
Vill se Game of Thrones och dricka BIB som normala människor.
Påminner henne om att jag har miitt eget GoT på Blaiseholmen… varje dag…
…………………………….
22.30 Sätter på ”Goodbye Horses” med Q Lazzarus och dansar naken framför spegeln med lill-Jimmie inklämd mellan låren. ”Would you fuck me?” I’d fuck me… I’d fuck me hard… I’d fuck me soooo hard….”
……………………………..
22.44 Tillber oljeporträttet av Hitler medan Louise bakar scones; hon ropar åt mig att jag ska sluta ”larva mig” och komma och titta på sena Rapport; Ygeman har svimmat i direktsändning.
……………………………..
23.00 Dagens sista krismöte med partistyrelsen (via Facetime).
Hur ska vi få till det med ”oppositionen”? Jomshof meddelar att Jessica Polfjärd swipat honom till höger på Tinder. Inte säker på vad det betyder, men tydligen är det bra. Karlsson säger sig ha fått sämre signaler från Ullenhag. Fingret i Riksdagshusets matsal. Annie iskall.
Ebba däremot har fotmasserat Bylunds skrev under bordet i riksdagshusets matsal. Flera gånger.
……………………………….
23.56 Ligger vaken och tänker på Emil i Lönneberga.
På Pippi och på Karlsson. På Mio min Mio och på Staffan och Bengt.
Albert och Herbert och på den där Lorry-sketchen med ”All skit försvinner!”… På det Sverige som en gång var… på allt som gått förlorat… gråter en skvätt…
………………………………………………..
23.59 Sista omvärldskoll:
-Avpixlat: två svarta händer som stryper vit kvinna.
-FriaTider: närbild på tokskrikande muslimer.
-Exponerat: romska tiggare i storslagsmål utanför Coop.
-Gates of Vienna: ”ISIS smuggling war-camels into Europe!”
-Aftonbladet: ”Sjunessons lögn – spred rykte att regeringen beställt guldstaty av Arnstad till Riksdagshuset foajé – det var bara brons!
………………………………………………………….
00.01 Expressen ringer. SD:are i Munkfors har sagt att muslimer försökar sig som råttor. Lägger på.
………………………………………………..
00.03 Sveriges Radio ringer. SD:are i Kåthålet har sagt att muslimer äter sitt eget bajs. Lägger på.
………………………………………………………..
00.06 DN ringer. SD:are i Ragunda har sagt att den folkgrupp som mördar flest muslimer i världen är andra muslimer. Hänvisar till FN:s egen rapport. Lägger på.
………………………………………………..
00.07 Aftonbladet ringer. SD:are i Mjältsjukefors har sagt att Koranen är full med uppmaningar om att döda och lemlästa. Hänvisar till Koranen och lägger på.
………………………………………………
00.13 Drömmer att jag och Åsa och Rossana är sju år gamla och sitter mitt på en solig äng. Vi leker med kottar och himlen är blå. Åsa tittar på mig och ler. Jag ler tillbaka för jag tycker hon är fin. Allt hat är borta. Allt är förlåtet. Frid.

3 reaktioner på ”EN DAG I JIMMIES LIV

  1. Den här dagen verkade givande. Säg mig att du skojar, snälla!
    Många krismöten och telesamtal.
    Du är så jävla bra!!! Blir jag en stalker om jag skriver så?
    Jag tycker det iaf! 🙂
    Låtideerna är ju alldeles lysande! Tell me more!!! ♪♫
    Sen så vill jag hjälpa dig med allt. Men jag kan kanske inte det.
    Tycker du behöver fler terapitimmar och krismöten med dig själv för du har det fan inte lätt! ❤
    Varför kan jag inte sluta läsa det du skriver?
    Ja, det fyller helt uppenbart en funktion, men va fan, det är mitt i natten!
    Varför gör jag det mitt i nätterna, när jag vet att det kommer gå flera timmar och natten blir morgon innan mina ögon helt enkelt slutar fungera?
    Jag vet inte hur du orkar, men jag är så jävla tacksam att du gör det! Tack!

    Gilla

Kommentera

